Letni Den

Tsjechië, Staré Hobzí

s Morgens bakken we onze eigen broodjes af en na het ontbijt ruimen we de boel weer in. 11:15 zijn we weer onderweg, richting Staré Hobzi. De campingplek is al gereserveerd .
Doordat we een afslag missen, gaan we binnendoor in een glooiend landschap (ca 60km). We rijden langs wegen vol appelbomen, maïs en graanvelden.

Voordat we naar de camping gaan, pikken we boodschappen op proberen het eerst bjj de COOP, maar kunnen we t niet vinden, dus rijden we door naar een Lidl 11 km verderop.

Eenmaal op de camping (Letni Den) hebben we een enorme ruime plek naast elkaar.
We drinken en knabbelen lekker wat . Jens duikt tussendoor het zwembad nog even in.

Geen zin in koken, dus er wordt bij het restaurant van de camping gegeten, xl burgers, schnitzel en frieten en tortilla kip. Onder de luifel drinken we nog een kop koffie/thee, lezen een boek of kijken een serie en besluiten rond 22:30 naar binnen te gaan, omdat het behoorlijk afgekoeld is. Nog ff verhaal afmaken van deze dag voor het reisverslag en dan lekker naar dromenland.

Letni den = zomerse dag

Wel een mooie route! En het eten klinkt ook super goed...

Gerrie 2021-08-11 09:49:42

Lekker dagje weer zo te zien en super mooie foto's weer! Geniet lekker!