Klaar voor de start.....♡ vakantie ♡

Nederland, Zevenaar

De vakantie start vandaag!!

8:40 van huis vertrokken.
Wij blijven in Gelderland t wordt een kort ritje . De bestemming is jachthaven 't Eiland in Lathum , nog in Gelderland. Alleen aan de andere kant van de bossen en t groen.
Een uur later, ca. 66 km. verder staan we op de camperplek. Wij mochten zelf een plek (nr 27) uitzoeken en staan aan t water.
Voor 2 nachtjes blijven wij hier.

Hennie (oud collega van Edwin) woont in Giesbeek en komt nog ff koffie drinken. Ook geeft hij ons wat tips waar wij lekker kunnen gaan eten.
Samen met hem fietsen we naar de spar, waar zn dochter werkt. Hij gaat naar huis en wij halen een paar boodschappen.

' s Middags gaan Edwin en Jens met het supboard peddelen en zwemmen en later in de middag gaat Jens met mij (Helga) nog een keer langs de eilandjes op het supboard.

Voor het avondeten stappen wij op de fiets. Na een klein stukje fietsen steken wij het water over dmv een pontje, waarna wij lekker eten bij de Veerstal na het eten fietsen wij nog een stukje en komen een ijssalon tegen, daar halen we een schepijsje bij ijsenzo.

Nog een klein stukje en we zijn weer bij de camper, voor een bakje kofie/thee en frisdrank.

Leuk dat je weer een verslag maakt van de reis. Blijven we op de hoogte van het wel en wee van de Verhoefjes. Slaap lekker straks. P