Tussenstop in Marchtrenk Oostenrijk

Oostenrijk, Marchtrenk

Na een nachtje op de parkplatz rijden we om 9:15 weg.
Maar niet voordat we hebben ontbeten, water bijgevuld en vuilwater en toilet aan boord hebben geleegd en €18,- hebben betaald voor de plaats, toilet, water en stroom.

Op de navigatie stellen we Split in, maar zullen nog een tussenstop op deze route maken, dan zijn we in iedergeval in de goede richting . Als we de camper-parkeerplaats afrijden en t dorpje uitgaan zien we in de verte nog een glimp van de hangbrug.

Uiteindelijk rijden we vandaag de hele dag tot in Oostenrijk en parkeren om ca 5 uur in Marchtrenk bij Delta Sportpark op een gratis plek, welke we vinden via campercontact, het is er vrij druk met geparkeerde auto's en al heel wat campers, maar we wurmen de camper d'r tussen😁

Edwin en ik lopen even een rondje opzoek naar de toiletten en douches.
Naast de parkeerplaats blijkt dat er ook een zwembad is dus snel in de zwembroek en bikini en ff plonzen waar Jens zich uitleeft bij de duikplanken.

Rond 7 uur gaan we dr weer vandoor en lopen naar het centrum voor een hapje bij Burning Burger waar ik een wrap eet en de jongens een (big burn) burger en allemaal wat friet.

Als we om 21:00 weer bij de camper zijn zetten we de stoelen buiten, gaat Jens ff voetballen in een pannakooi en is het tijd voor een bakkie thee

Gezellig weer met je mannen op pad, heel veel plezier en lekker genieten...

Gerrie 2023-07-23 21:51:09

Heerlijk dagje weer zo te zien en spectaculaire foto's van Jens van de springplank, leuk!

Ellis van Dam 2023-07-24 09:12:48

De dag toch weer leuk afgesloten zo. Lekker gezwommen en hapje eten. Echt vakantie! Ook weer leuke foto's! Have fun!