Relaxdag nr 2

Kroatië, Dubrovnik

Zaterdag is een kopie qua dag als gisteren.

Allemaal in de ontspanmodus.
Met boek nr 3 ben ik inmiddels gestart, dat terwijl ik er anders niet naar omkijk.

Edwin en Jens gaan begin van de middag beachballen in het water en even later ga ik bij hen kijken en wissel ik af met Edwin.

Edwin en Jens nemen op de terugweg een pizza mee naar boven, naar de camper en ik blijf nog even op t bankje zonnen.

Als ik terugkom eten we nog wat hapjes (worst, kaas, zalm, tomaat, komkommer, broodje met smeersel)

Bjorn en Jens gaan aan t eind vd middag nog ff zwemmen naar een plateau in het water.

Na het avondeten bij de camper en een bakkie koffie en thee, gaan Edwin en ik douchen om later nog even het dorpje in te lopen.

Daar is het heel gezellig, bij de waterpolo, naast bar Gusar staat een liveband ivm een toernooi dat daar heeft plaatsgevonden.
Wij kunnen op een mooi plekje op het terras
zitten met een paar heerlijke drankjes en genieten van deze gezelligheid.

Heerlijk toch, zo’n extra relaxdagje, komen jullie helemaal tot rust.😇😎