Fiets- en wandeltour door Agde

Frankrijk, Agde

Na een rustige dagje gister van uitslapen en lekker bij het zwembad liggen gaan we vandaag even een rondje fietsen/wandelen.

Het plaatsje Agde hadden Edwin en ik al in de eerste avond gezien maar nog niet in het daglicht. Ik had al via Google gezien dat het een zeer oud (vissers)plaatsje is. (26 eeuwen) Mooie steegjes en gebouwen en een muurschildering die je doet geloven dat het echte ramen etc. zijn. Samen met de jongens fietsen en lopen we het plaatsje door. Zelfs door de straat van de liefde, (Rue de l'Amour) laat het net deze maand onze trouwmaand zijn.

Uiteraard moet er ook nog wat boodschappen (eten en drinken) gehaald worden bij een giga supermarkt.

Als wij bij de camping terug zijn, gaan de mannen/jongens naar het zwembad ik wil nog even naar het water fietsen voor de restaurantjes op palen en de vuurtoren.

Morgen rijden wij in westelijke richting naar de Pyreneeën. Vanaf daar zal de terugreis starten. :-((

Lachen die foto's met jullie hoofden erin. Ziet er allemaal mooi uit daar. Mooie huisjes ook