Brixen im Thale

Oostenrijk, Gemeinde Brixen im Thale

Lekker geslapen in de bergen, 7:15-7:30 al wakker, halen de bestelde broodjes op bij het gasthof en nemen eerst koffie en thee. De e jongens slapen verder op ons bed en wij bellen heel wat campings af. Mogelijk in Innstal, maar geen reservering.

Dit adres stellen we in op de navigatie. De route er naartoe gaat via een omweg, maar wel een mooie. Namelijk over de Gerlospaßstrasse, smal en slingerende weg, die ons bijna op het hoogste punt zicht op de Krimmler waterval geeft.
Daar ontbijten we aan een picknicktafel.

Eenmaal een rondje gereden te hebben zijn wij op de juiste weg en kijken gelijk welke campings we onderweg tegen komen en gaan t persoonlijk ff vragen of er nog plaatst is.

Campingwelt Brixen is de tweede die we op de route tegenkomen en daar kunnen we nog op een laatste stukje gras staan, het past net. En is vooraan op de camping bij de receptie , sanitairgebouw en restaurant.

's Middags doen wij een rondje door Brixen, even kijken waar wij het zwembad kunnen vinden incl. Badesee. Komen het pension (Brixnerwirt) tegen waar we ca. 13 jaar terug gelogeerd hebben. Kijken waar de liften zijn en bezoeken de BILLA (supermarkt).

Na het eten, bij de camper, gaan Edwin en Jens ff actief doen dmv badminton. Bjorn en ik doen de vaat.

Daarna lekker douchen, dr moet een euro in voor lekker warm water en dan sinds lange tijd gaat er een lange broek en trui of vest aan.