Pula, here we come

Kroatië, Grad Pula

Vanochtend worden we wakker van de regendruppels en de wind. Heerlijk! Vandaag belooft een bewolkte dag te worden.

10 uur rijden we van de camping voor een rondje over het eiland .

Eerst boodschappen gehaald, en vervolgens een wandeling door 't plaatsje Krk.

12:30 rijden wij uit Krk richting Baška, het uiterste plaatsje van het eiland .
Het centrum ligt aan het water, grote golven spatten tegen de stenen en kade, wat een leuk plaatsje , met leuke tentjes ook.

Rond 14:30 rijden wij weg bestemming Pula, camping Arena Stoja, ruim 177 km rijden.

Rond 17:30 zijn we op de Arena Stoja camping in Pula we lopen even naar de plek waar we eerder stonden, maar stond vol en er staan nu glampng tenten voor..
Wij hebben nu plek nr 307, aan de andere kant van 't schiereiland.

Na het eten, zien we dat de zon in de zee gaat zakken , dus lopen we naar de waterkant. 's Avonds wandelen we nog even net buiten de camping en op de camping zelf en drinken we bij een tentje een kopje cappuccino en thee en een biertje en rosé-tje.

Als we terugkomen bij de camper nemen we nog een afzakkertje samen met de jongens (wij een Amaretto, zij een ranja met chips)

En opnieuw weer prachtige foto’s gemaakt. En inmiddels ook aardig wat km gereden. Hopelijk blijft het weer goed maar dat ziet er wel goed uit. Karin en Gerwin en de jongens zijn inmiddels weer veilig thuis. Doei. En geniet er van hé.

Harry 2021-08-17 23:26:36

⛈ voor t stof zullen we maar zeggen.. ziet er weer prachtig uit daar! Lekker genieten samen!💋

Evertine 2021-08-18 08:58:11

Prachtige foto's en super dat je er ook een keertje op staat. En al zo mooi bruin😎