Wandelroute Schiessentűmpel

Luxemburg, Waldbillig

Vanochtend lekker buiten ontbeten. Eind van de ochtend zijn we gaan wandelen. Als we de camping aflopen vinden we gelijk de bordjes met routes .
We lopen naar de Schiessentűmpel watervallen. Het is er best druk , nadat we de stroompjes gezien hebben vervolgen wij onze wandelroute via trappetjes en paadjes langs rotsblokken, graanvelden en golfbanen . Tussendoor treffen we een bankje aan voor een slokje drinken en een beetje pauze. Uiteindelijk komen we na ca. 4 kilometer achter de camping weer uit.

Jens gaat samen met Edwin bij het watertje dat over de camping loopt kijken, waar ze een dammetje kunnen bouwen. Jens neemt ook nog een verfrissende duik in het ijskoude water. Later gaat Bjorn ook nog mee helpen met het verhogen van 't dammetje.

Rond 15 uur is er F1 op de tv en het lukt om dit via de schotel/sateliet op tv te bekijken. Dat wordt opgemerkt door een vrouwelijk F1 fan en campingbuuf samen volgen ze de race.

s'Avonds gaat de BBQ aan en eten we weer heerlijk. Na het eten wassen Edwin en ik even af. De jongens gaan de douche uittesten. Daarna duiken ze achter hun tablet/telefoon. Edwin en ik lopen nog even naar de Schiessentűmpel waterval, (het is maar 600 meter vanaf de camping) nu is het er een stuk rustiger en kunnen even een mooie foto maken.

Mooie foto’s . Jullie hebben al weer heel wat gezien.