Wandeltocht : Cirque de Gavarnie

Frankrijk, Sazos

Toch maar weer een wekker gezet voor vandaag, 8:00 gaat ie af. Even douchen, ontbijten en rond 10en zitten we in de camper op weg naar een wandelroute in Gavarnie. De tent, tafel en stoelen laten wij achter op ons plekje op de camping.

Wij gaan naar Cirque de Gavarnie. In parc nationale des Pyrenees.
Paden, bossen, keien & watervallen. Er staat op 1570m hoogte een hotel, maar wij lopen nog wat hoger tot aan de waterval. Verder kunnen we niet.
Klimmen, klauteren en lopen, veel lopen.
En fantastisch weer, oké in de schaduw bij de waterval was iets frisser.

Half 5 zijn wij weer op de camping, eerst even bij het zwembad liggen of zwemmen voor Jens en Edwin en 's avonds heerlijk BBQen.

Wat een mooie foto’s 😉

Ellis van Dam 2019-08-17 05:57:43

Jullie zijn goed/ sportief bezig. Ziet er mooi uit allemaal. Geniet nog van de laatste week. Goede reis verder.

Harry 2019-08-17 11:41:13

Wat een mooie foto's zeg! Jullie veel gezien deze vakantie!