Fietsen langs de Chiemsee

Duitsland, Übersee

De dag start met regen, het tikt lekker op het camperdak.
Rustig starten we op, met een kopje thee, koffie, even douchen en dan als iedereen uit de veren is kunnen we ontbijten.

De camping zit vlakbij de snelweg en dat hoor je, wij heben er verder geen last van gehad.

Begin van de middag stappen we op de fiets om naar Prien am Chiemsee (ca 13 km verderop ) te gaan, wij lopen er een rondje , pikken een terrasje voor een drankje en een hapje.
Terug bij de fiets blijkt de fietsband van Bjorn leeg te zijn. Dus fiets in de hand mee door Edwin, Jens bij mij achterop en Bjorn op Jens z'n fiets.
Ondertussen is het zonnetje heerlijk erbij gekomen en genieten we bij de camper van een gekoeld drankje.

Omdat de eerste route niet echt langs het meer ging maar grotendeels langs de snelweg of binnendoor-routes wil ik graag ook de andere kant vanaf de camping fietsen waar een pad langs het water gaat.

Edwin en ik gaan samen , de jongens zijn wel klaar met fietsen en dingen bekijken. (Lees er is Wi-Fi : dus liever lekker achter de tablet/telefoon).

Deze 2e route is zoals wij eerder hadden gehoopt. We fietsen langs het water op, langs 't haventje, strandjes, en strandtenten en mooie uitzichtspunten.

's Avonds vullen wij de magen met een lekker tomatensoepje , stokbroodje kruidenboter en een broodje hamburger. en een ijsje uit de vriezer toe!

Terwijl Jens en Edwin de fietsen op de camper zetten, doen Bjorn en ik de afwas.

Morgen weer wat kilometers richting Putten rijden.

Leuke foto's weer! Zo te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad en veel gezien! Top! Succes met de laatste loodjes. Xxx

Sonja 2020-08-18 21:35:22

Zijn weer mooie plaatjes en nu op weg naar putten.👍