Terug naar de kust

Kroatië, Senj

9 uur zijn we weer onderweg, richting de kust en willen ongeveer 250 km rijden.

Als we een stop willen maken om te ontbijten waaien we bijna uit onze panty dus rijden we een stukje verder om op een parkeerplaats ff wat brood te smeren en te eten.

Onderweg kijken we wat een leuke plek zou kunnen zijn van Senj tot Reijka bijvoorbeeld.

Om 12 uur rijden wij (de eerste plek) bij camp Škver in Senj het terrein op, er is nog plaats en we kunnen een plekje uitzoeken en later eea regelen bij de receptie . Wij kiezen een plek aan het water met een heerlijke wind om je oren.

Wij kijken uit op het eiland Krk, waar wij vorig jaar even hebben gestaan en 't eiland hebben rondgereden.

Als we weer gesetteld zijn, eten we een soepje met stokbrood.

Edwin en ik lopen de boulevard op om de omgeving te verkennen. Terug bij de camper gaan we het water in, het water is behoorlijk koud, dus da's niet voor lange duur. Later in de middag lopen we de andere kant op en lopen dan via de haven het centrum in.

Voor het avondeten eten wordt t een tentje aan de boulevard waar patat en burgers geserveerd worden.

Het dessert cq ijsje halen we in het centrum. De jongens gaan na het ijsje terug naar de camper en wij drinken nog een koffie en thee op het terras, lopen nog een rondje en waaien dan ook weer terug naar de camperplek .

Het waait hier nog steeds flink. Best verkoelend, evengoed drinken we nog een heerlijk drankje naast de camper.

De tafels en stoelen ruimen we weer op in de garage en gaan ff al 't zout van ons afspoelen achter het douchegordijn. De douche is goed qua temperatuur te regelen af en toe veranderd de straal van een volle laag tot druppeltjes. Maar we kunnen weer fris en fruitig ons bed in.

Mooie foto’s weer en ook weer een lekker plekje zo aan het water. Moeten jullie niet wat meer smeren? Jullie zijn behoorlijk rood geworden . 😡🌞