Thuis

Nederland, Putten

Wij hebben prima geslapen op deze camperplek,, rond 10 uur rijden we weer weg. Nog langs de Lidl voor lekkernijen onderweg of als we op de volgende plek aankomen ca 160 km verderop, maar in Nederland.

Als we aankomen op Capfun Vlinderloo in Enschede gaan we ons inchecken en mogen alvast betalen. Daarna rijden we door naar de plek, wat door het barre weer van de afgelopen tijd een modderpoel is. Hier staan we liever niet en we bij het draaien vd camper vast komen te staan in het grasland en er door een tractor uitgehaald worden.
De andere opties laten we ook voorbij gaan en besluiten naar huis te rijden.

Vanaf 3 uur is het uitladen, uitmesten en schoonmaken vd camper onze activiteit en staat ie savonds weer op de oprit van ouders Verhoef.

Het waren mooie 2,5 weken waarin we zo'n ruim 4200kilometer hebben gereden.
Gelukkig hebben we de foto's nog en de verslagen , de aankomende dagen sta ik de was te doen 😆

Wat een mooie reis hebben jullie weer gehad. Jammer van de laatste plek/moddelpoel, welkom terug in Nederland 🙃🫣 Succes met de wasjes draaien!

Karin 2023-08-11 13:19:00

Bedankt voor het delen van al jullie avonturen. Zo hebben we weer mooi kunnen meegenieten van jullie camperreis.