Dag 17: daag Kroatië, hallo Italië

Italië, Levico terme

7:00 zijn wij vertrokken van de camping , bij Karigador, Kroatië. In 3 kwartier zijn wij in Italië. Rond 10:30 gaan we bij Belluno (Dolomieten) de snelweg af, nog 199km binnendoor. Onderweg hebben we een afrit naar Trento gemist dus mogen wat extra km rijden.

Rond 13:15 staat de camper bij camping Lago di Levico, noord Italië. Nadat we geïnstalleerd zijn, lopen wij naar de plek waar Karin en Gerwin vakantie vieren, zij zijn er niet en laten een briefje achter zonder onze namen.

Zodra Karin thuis komt belt ze, het handschrift is herkend. Sven en Jens willen zo snel mogelijk elkaar zien, snel wat brood /patat er in en lekker zwemmen in het zwembad.

Sven laat ook gelijk het strandje aan Jens zien en na het zonnebaden van ons, drinken we een koel drankje (biertje/radlertje) bij de camper.

Wij besluiten per gezin toch te koken en dit dan gezamenlijk op te eten. Mooie combi van, salade caprese, wraps en chicken tonight. Buikjes weer vol. Daarnaast vinden Sven en Jens logeren in elkaars caravan/camper/tent een goed idee. Jens logeert bij Sven en Bo kiest er voor om bij Bjorn te logeren.

Onze tent staat, maar nog zonder luchtbed , maar Bo lijkt het leuker om in het hefbed van de camper te slapen. En hij mag de knoppen bedienen, na het tandenpoetsen kruipen Bo en Bjorn in hun bedje en slapen vrijwel gelijk.