Geierlay hangbrug

Duitsland, Mörsdorf

11:30 rijden we weg nadat we de laatste spullen vanochtend hadden verzameld, de stofzuiger nog ff door t huis , dag zeggen tegen de buren en dan is onze vakantie gestart.

We hebben vandaag als doel om naar de Geierlay hangbrug in Duitsland te rijden, ca 350 km

1e stop is bij de Mac in Barneveld voor een milkshake en kipnuggets🤪.

De tour van vandaag heeft een slowstart, het is druk op de weg maar dat hinderd niet.

Rond half 5 rijden we de parkeerplaats op - wohnmobilparkplatz Geierlay aan de Windorfer strasse in Morsdörf Duitsland. Voordat we naar de hangbrug Geierlay wandelen, eten de jongens ff snel een bolletje knakworst.

Vanaf deze parkeerplaats is het ca. 4 km lopen naar de wandelhangbrug.

Als we alles gezien hebben lopen via een bospad terug naar het dorp en eten we pizza en salade met een koud drankje bij Pascals stube.

Als we terugkomen bij de camper, gaan we binnen aan de thee en bedenken hoe we onze reis gaan vervolgen morgen.

Alweer een heel mooi begin van jullie vakantie. Goeie reis en veel plezier verder.