Filip

Kroatië, Općina Sveti Filip i Jakov

Na 3 reisdagen, hebben we vandaag een dag zonder dat er iets moet.

Door de warmte zijn de meeste redelijk bijtijds wakker en een ieder neemt een ontbijtje waar hij/zij zin in heeft op het moment wat hen uitkomt. Bjorn weet het het langst slapend vol te houden in de tent.

Het is warm, bewolkt met af en toe een zonnestraal. Edwin en Jens gaan beachballen in het water en ik ga ook even t water in, Bjorn blijft bij de camper. Na de plons loop ik een stukje langs de "boulevard" om gewoon ff rond te neuzen hoe de omgeving eruitziet.

Smiddags gaan Edwin en ik het dorpje in, paar boodschapjes halen en wat winkeltjes in. En met enorme pizza slices komen we terug op de camping om de hongerige mannen te vertroetelen.

Er wordt gejeu-des-bouled, uitgebreid gelezen, beetje luieren.

Chefkok Edwin weet een heerlijk diner te verzorgen (macaroni). Na het avondeten doen we de afwas, betalen we de camping en daarna nemen we nog een plons in de zee om ons vervolgens af te douchen en weer fris en fruitig aan de thee te gaan.

De dag is weer voorbij gevlogen, gelukkig nog veel dagen te gaan.