S T R A N D , Strand en nog eens strand

Kroatië, Duće

Edwin en ik hebben na ca. 8 uur slaap weer genoeg gehad en gaan een kopje thee drinken op het strand. Tegen elven zijn de jongens ook uit de tent en kunnen we de broodjes en/of yoghurt gaan opeten.

Het belooft een intensieve dag te worden, van suppen, zwemmen, beachballen, schommelen, van t strand naar de camper lopen en weer terug met zo nu en dan een sanitair bezoek, helemaal voor aan de camping.

Het is behoorlijk afzien.

Edwin zorgt regelmatig voor de inwendige mens, broodje knakworst op het strand.
Water, thee, bier of wijn op het strand.
Nasi als diner en een softijs als toetje eveneens op het strand.

Morgen is het hier een nationale feestdag, Dag van Bevrijding en Nationale Dankbaarheid, daarvoor werd vanavond vuurwerk afgestoken op de berg waar wij zicht op hebben.

🩷 Fantastische foto op de schommel schone zus

Karin 2023-08-05 07:51:14

Wat een heerlijke foto's weer! Hier in Nederland veel regen en koud dus geniet nog ff lekker daar!❤️