Dubrovnik

Kroatië, Mlini

Na ons late ontbijt vanochtend nog even rustig aan gedaan en begin van de middag naar beneden gelopen naar het haventje in t schattige en fotogenieke plaatsje Mlini, vanaf daar werden wij met een bootje naar Dubrovnik gevaren.

Een korte stop hadden we op t eiland Lokrum om vervolgens bij de oude stad aan wal te gaan, overigens waren de jongens behoorlijk nat gespetterd door de golfslag tijdens deze tour. Gelukkig schijnt de zon en zijn zij zo weer droog en opgewarmd.

Eerst lopen wij een klein deel binnen de muren van de oude vesting en ook met een sightseeing bus rijden we mee om daarna nog even binnen de muren rond te dwalen.
Wat een mooie, oude stad zeg.

Eind vd middag varen we weer met t bootje terug en na een extra koud drankje gaat Edwin Hollandse pot koken (rode kool met aardappelen en een saucijsjes, simpel maar heerlijk).

Ik vind het best wel afkoelen en trek een vestje d'r bij aan tijdens het theeleuten.

Herkenbare plek 😍 en echt mooi hé!? Game of Thrones stad. Mooie plaatjes!

Ellis van Dam 2023-07-27 22:25:13

Prachtige foto’s .Krijg zelfs een beetje heimwee om er weer heen te gaan.

Harry 2023-07-27 22:50:03

Wow! Wat een mooie foto's weer en heerlijk zomers weer. Beter dan hier! 😅 Die laatste foto is ook prachtig zeg. Geniet lekker! ❤️