Wandeling gedeelte van Boheems Paradijs

Tsjechië, Praag

Vannacht heeft het flink geregend, gelukkig komt het zonnetje erbij tijdens het ontbijt.

Op de planning staat vandaag nationaalpark Boheems paradijs.
De weg er naartoe laat zich niet makkelijk vinden. Ik vind een blog dat aangeeft dat Prachov de meest mooie route laat zien en we besluiten daar naartoe te rijden.

Met recht een fantastische wandeling tussen rotsformaties en kloven, trapjes op en trapjes af. Volgens de bordjes ongeveer 3km, maar bijna aan het eind was die geblokkeerd dus uiteindelijk hebben we 'm dubbel gelopen.

Na de wandeling drinken en eten we nog even wat. Vanaf de parkeerplaats bellen we met Praquecamp (en er is plek voor 2) om daar een nachtje (of 2) te verblijven om Praag te ontdekken.

Eind van de middag zijn we op de nieuwe bestemming aan de rand van Praag.
S avonds lopen Ed en ik nog een stukje vanaf de camping naar het eind van de straat bjj het water, waar pontjes af en aan varen.

Morgen de stad bekijken, want al leuke verhalen gehoord van de buurtjes die naast ons staan..

Weer een actief dagje zo te zien en te lezen. Maar wel supermooi.

Harry 2021-08-08 22:17:39

Geweldig om te zien op de foto maar als je er loopt is het een hele bijzondere ervaring! Toppie😊