Thuisland

Nederland, Rheden

' s Morgens ontbijten we op de camperplek met de bezorgde broodjes (weer met een leuke tekening en berichtje op de broodzak) en ruimen we de tent en stoelen en tafel weer op. Betalen de camping en geven wat tips voor verbetering.

10:00 start de vervolg reis voor een kleine 300km. Om 14:00 parkeren wij de camper op de super bosrijke en nette camping De Jutberg in Laag Soeren.
Jens bevalt het gelijk goed. Er is een super vette trampoline, springkussen en een zwembad. De WiFi is ook fijn op de plek 😉.

Het is vandaag ook nog prachtig weer: goede temperatuur, blauwe lucht.

Als we eennaal geïnstalleerd zijn en een rondje over de camping zijn gegaan, fietsen Edwin en ik even naar Dieren voor wat boodschappen. De jongens gaan even zwemmen.

Jens en Edwin halen chinees eten en als toetje hebben we de lekkerste mona toetjes.

De jongens hebben de afwasbeurt en wij stappen op de fiets om bij de Empese -en Tondense heide te gaan kijken. Normaliter staat hier een plas water maar deze is nu opgedroogd. Uiteindelijk zijn we een uur aan het fietsen en hebben 22km gefietst..

Thuis zetten we een bakkie koffie en thee en drinken en knabbelen wat met de jongens.

Ook lekker om weer in Nederland te zijn. En dan zo’n Hollands Chineesje meepakken, heerlijk. Helga , bedankt voor al jouw mooie verslagen en foto’s , wij keken er elke dag naar uit of er iets opstond en hebben er van genoten. Welkom thuis.