Wij verruilen de See met Lago

Italië, Dormelletto

8:40 vertrokken van de camping in Duitsland, op naar Italië. Het is 344 km naar Dormelletto aan het Lago Maggiore.

Als het goed is treffen wij daar Gert&Hester, Mees&Lynn, die zijn op de terugweg met de camper . Ook zijn Leen&Marian en hun kids op deze camping.

Onderweg 2 vignetten gehaald voor zowel Oostenrijk als Zwitserland. Daar ging onze 'kostbare' tijd.

Wat is het toch prachtig om tussen de bergen en langs stuwmeren te rijden.

In Italië hebben we 2x tol mogen betalen (€2,30 en €2,40). Net voor de eindbestemming treffen wij een supermarkt, even wat inslaan en met een paar minuten staan we op Camping Röse in Dormelletto aan het Lago Maggiore (ca. 14:30) Gert&Hester hebben een plaatsje gereserveerd voor ons, een paar minuten wachten en wij kunnen ons weer installeren.

Nog even bij het strandje bij de camping gelegen en de jongens zijn met Mees in het motorbootje het meer op gegaan.

's Avonds een pizzaatje gegeten met Gert&Mees en koffieleuten met de rest. Wij sluiten de dag af met onweer en een flinke bui regen.