Tussenstop Seehamer See

Duitsland, Großseeham

Bij het ontwaken wordt er op mijn telefoonscherm aangeven dat het 15 graden is in Oberlahnstein, het is 8:15 en vandaag rijden we verder richting Kroatië. Benieuwd waar we onze tussenstop zullen hebben.

9:50 rijden we van de camping nadat 't stroom door de mittarbeiter is ontgrendeld, betaald voor de plek etc.
Op de navigatie stellen we Villach in Oostenrijk in, dat is ruim 800km. We zien wel of we dat gaan redden en waar we de camper parkeren voor de nacht. Na t tanken is de rit weer voortgezet onder muzikale begeleiding van de Lambada.💃

Onderweg best wat wegwerkzaamheden, geen lange file maar soms stroopt het verkeer wat op en is het langzaam rijden.In de tussentijd zorgt de catering voor krentenbolletjes met boter en suiker, een drankje op z'n tijd, afgewisseld met een snoepje of een geschild appeltje.

Om 14:00 wisselen de chauffeurs, Edwin kan zo gelijk inschakelen bij viaplay om de F1 te bekijken en kijkt hij uit naar een plek voor 1 of 2 nachten in Zuid-Duitsland.

Het is ongeveer half 5 als wij aan komen bij Camping Seehamer See, deze camping zit aan een meertje (seehamer see), welke aan de overkant van de weg ligt. Zij aan zij, of wel hutjemutje staan we geparkeerd (voor 1 nacht).

Als de stoelen en tafel staan, eten we meloen met ham met een lekker frisje, biertje, wijntje. Daarna wandelen we nog naar het meer en zijn vlug weer terug en gaan ons klaar maken om te gaan BBQen.

Leuk om jullie zo weer te volgen! Lekker genieten 👌🏼 Ziet er goed uit!