Eerste dag: Onderweg

Nederland, Putten

7:00 Vertrokken met de camper, op weg naar bestemming onbekend voor de eerste vakantiedagen. De reis ging zeer voorspoedig, af en toe weg werkzaamheden, wat iets ophield.. Maar geen oponthoud wat je zou verwachten op 'zwarte zaterdag'.

Onderweg ca 2 keer gestopt om koffie/thee te zetten en de benen te strekken. En 2 keer getankt.

Rond 18:00 gegeten in Gollling bij Hauslwirt even na Salzburg en daarna door naar Dobriach.

Geprobeerd om bij camping Burgstaller in Dobriach (Karinthië) te logeren (daar zijn Karin en Gerwin) en we komen er op de route zo goed als langsrijden. Deze stond vol. Van deze receptie hebben ze gebeld naar Pesenthein camping, daar konden we terecht.

Uiteindelijk duurde het even voordat we iemand van de receptie hadden gevonden, maar via de bistro is het gelukt..

Op rij 12 konden we een plekje vinden. Prima plek, dicht bij sanitair gebouw en zicht op Mittstätersee, omdat het donker is zien we alleen de lampjes.

Camper staat, stoelen en tafels naar buiten. Tijd voor een drankje en een chippie.

Dag 1 zit er op! Welterusten