Rots springen

Kroatië, Grad Pula

Vanmiddag zijn Bjorn , Jens en ik van de rotsen afgesprongen bij de camping en Edwin heeft gezorgd voor de vastlegging daarvan.

Ook hebben Ed en ik nog lekker gedobberd op het water op 't supboard.

Vanavond hebben we op de camping pizza gegeten (of patat met schnitzel in Jens z'n geval). Ze waren te groot om op te krijgen en aan glaasjes wijn deden ze ook niet , kon alleen per fles. Dus leftovers staan in de koelkast.

Na het avondeten zijn we naar Pula centrum gefietst. De jongens bleven liever op de camping, dus pa en ma gingen weer samen op stap.

We zagen tussen de poortjes van de arena de zon ondergaan. Er was muziekfestival dus veel activiteiten en hebben heerlijk koffie, thee en een sapje gedronken.

Morgen schuiven we op naar een andere camping in Umag (Stella Maris) en hopen nog van het zomerse weer te kunnen genieten.

Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie en heerlijk weer! Geniet er lekker van! Hier is de herfst begonnen😂

Sonja 2021-08-20 23:27:19

Ziet er allemaal weer schitterend uit met dit mooie weer. Lekker hoor.

Harry 2021-08-20 23:32:09

Mooi dagje weer en lekker drankje als afsluiter 😂👍🏻💋

Ellis van Dam 2021-08-20 23:40:42

Ziet er weer geweldig uit, en van die rots afspringen wauw super gaaf!👌👍 Op naar de volgende camping en een nieuw avontuur😊