Na regen, komt zonneschijn

Italië, Diano Marina

Vanochtend zijn Edwin en ik op de fiets naar het centrum gereden om broodjes te halen en de koelkast verder aan te vullen.

Na het ontbijt, begon de lucht steeds donkerder te worden, daar komt geheid wat uit. Zodra alles is opgeruimd zien we op het water een windhoosje, het begint te regenen en onweren.

Wij kruipen in de camper, zitten eerst allevier voor in om de regen en onweer te bekijken zonder nat te worden. Daarna gaan we 't een ieder lezen, 'n serie kijken, gamen....

Rond een uur of 2 is het droog en we stappen op de fiets naar Imperia. Wij fietsen door de haven en daar liggen met toch boten, eentje zelfs met een helikopter, dat heb je misschien als één van de stadjes voor Monaco.

Na de haven hebben we een prachtig uitzicht over deze plaats.

Als e.e.a. bekeken is fietsen wij weer terug want ondertussen is het flink opgewarmd en de zon is er weer volop bij.

Jens springt snel in z'n zwembroek en begeeft zich tussen de golven, Edwin en Bjorn volgen snel.

Aan het begin van de avond ruimen we al de meeste spullen op en gaan daarna eten bij de pizzeria net buiten de camping. De mannen pizza nadat ik spaghetti el mare op heb (er is iets misgegaan in de keuken). Jens heeft zelfs een mossel van mijn gerecht geproefd🤪.

Ons laatste nachtje op deze mooie plek.

Leuke foto's, we leven/reizen helemaal met jullie mee. Echt genieten zo. Goede reis naar Cinque Terre en veel plezier verder.