πŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈ Fietstour Veluwezoom πŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™‚οΈπŸš΄β€β™€οΈ

Nederland, Zevenaar /Lathum

Alle 4 prima geslapen, ook al is het wel weer even wennen.Buiten eten kan maar er staat wel aardig wat wind.

Na ons ontbijt en de afwas stappen wij met zn allen op de fiets. Wij fietsen een route "buitenplaatsen aan de Veluwezoom" dmv knooppunten, de tocht gaat over en langs de IJssel, door Velp, stukje (het Nationale park Hoge Veluwe) Veluwezoom, Doesburg.
In totaal een route van ca 42 km. (Wij doen er ca 3,5 uur over)

Even na 3 uur zijn wij weer op de camperplek en kan Edwin nog naar de F1 race kijken op het terras bij brasserie Vin in de haven waar wij staan. De jongens komen er later ook bij zitten, want betere WiFi op het terras. Wij zitten hier zo lekker dat wij er ook maar blijven eten, Bjorn eet z"n xxl hamburger helemaal opπŸ˜‹.

Ziet er weer goed uit vandaag! Je moet je wel staande houden Helga tussen al die mannen!πŸ˜‰πŸ˜Š

Gerrie 2020-08-02 19:26:43

Daar heeft Bjorn aardig zijn best voor moeten doen. Mooie fietsroute zo te zien.