Oberić

Kroatië, Stanković

Nog één dagje op deze camping.

Na onze brunch is het tijd voor een mini wasdag zodat er weer schoon ondergoed voor de mannen in de kasten ligt.

Edwin en Jens gaan kort na de middag alvast naar het zwembad en ik zit alweer helemaal in boek nr4 deze keer degene die Edwin al gelezen had, Façade van Esther Verhoef.

Rond 3 uur, misschien half 4 loop ik ook naar het zwembad om ff heerlijk te plonzen en af te koelen met een koud drankje (radler) in m'n tas, uit "onze" koelkast.
Ff nog een hoofdstuk lezen, balletje overgooien met Jens, op zn schouders zitten en weer op t zonnebedje voor nog een paar bladzijden van het boek.

En zo is het alweer begin van de avond. Heeft Edwin weer heerlijk een macaroni op eigen wijze gemaakt, de jongens zorgen voor een schone vaat (lees: vaatwasser in het wasgedeelte).

Verwisselen Edwin en ik onze badkleding voor een korte broek en tshirt/zomerse jumpsuit en lopen wij samen Oberić in, eerst via de hoofdweg en later langs het strand.

Komen nog een leuke camperplaats tegen aan t begin van het centrum (camping Glavna plaza) lopen daar een rondje en vervolgen onze route.

Het is er leuk, gezellig druk, fijne barretjes hier en daar livemuziek en ploffen in t midden van t centrum neer op een terras.

Het is nog heerlijk qua temperatuur, als we terug zijn bij de camper zitten we nog even met de jongens met een Amaretto voordat we een verfrissende douche nemen.

Dat waren weer een paar mooie relaxdagen. Lekker genieten. En nu weer naar de volgende bestemming. Spannend waar jullie nu weer terechtkomen. Veel plezier.