Karinthië, Oostenrijk

Oostenrijk, Keutschach am See

9:15 zijn we allemaal ready to go en rijd ik en Edwin checkt gelijk een paar plekken die wij gisteravond hebben opgezocht, helaas zonder resultaat dus nog ff doorzoeken.

Hij treft een camping aan de Keutschacher See in de plaats Dobeinitz en wij besluiten daarheen te rijden er is nog plek werd er via de telefoon bevestigd maar reserveren doen ze niet.

Om ongeveer 13:45 rijden wij strandcamping Süd op, er worden een paar vrije plekken doorgegeven, waarvan eentje aan t water en dat zijn toch wel de plekjes die wij enorm waarderen en daar dan ook de boel installeren.

Als alles staat gaat Edwin aan de brutsel, broodje met een gebakken ei en spek it is 🥖🍳 en smullen maar.

Daarna zijn de zwembroeken snel aan , ff insmeren en plonzen maar.
Lekker middagje zo, zwemmen, suppen, lezen badminton.

Er wordt zelf gekookt en t smaakt heerlijk. De afwas doen wij terwijl de jongens de tent opzetten.

Er komt meer wind en wolken, in de verte zien we bliksem dus uit voorzorg ruimen we eea op maar kunnen nog heerlijk buiten zitten en een spelletje triominos doen.
And the winner is....the lady of the house😚.

Jens en ik (Helga) besluiten om 23:30 van t steiger in het water te springen, het water is nog heerlijk op temperatuur en daarna onder de warme douche.

Jullie zijn al weer een mooi eind van huis. En weer een leuke plek gevonden.

Harry 2022-07-26 07:41:36

Ziet er allemaal weer goed uit en lekker genieten!

Ellis van Dam 2022-07-26 08:54:57

Wat een mooi plekje zeg! Blijven jullie hier nu een paar dagen staan? Veel plezier allemaal! 😘