Krimml, de nieuwe stek

Oostenrijk, Krimml

Na het snelontbijt vanochtend, rijden wij rond 9 uur van de camping af, we rijden weer door een prachtig landschap.
Net na de middag komen wij aan bij camping (hotel) Krimmlerfälle.

Vandaag doen we verder niet veel. De jongens kunnen bij de receptie van het hotel gebruik maken van WiFi en Edwin en ik lopen even door het plaatsje.

Er wordt zelf gekookt en lekker gegeten bij de camper. Na het eten nemen Jens en Edwin een duik in het warme buiten zwembad, dat ivm corona eigenlijk alleen voor de hotelgasten open is. Maar deze hebben ze te pakken 😁😉🏊‍♂️🏊‍♂️

Vanaf onze staplek hoorde ik smiddags klassieke muziek en tijdens ons wandelingetje vanmiddag zagen dat er een waterfestival incl. lichtshow is om verschillende tijden, iets voor 21 uur naartoe gelopen en genoten en ook gelachen want het beetje wind zorgde voor natte shirts en haren bij de omstanders.

Volgens mij toch wel een mooie camperplaats ook al is hij niet goedkoop. Zwembadje erbij scheelt ook weer 2 douchebeurtjes.😂. Prachtige omgeving hoor, genieten. Veel plezier verder.

Harry 2020-08-08 22:16:52

Ziet er weer prachtig uit, wat is Oosterijk een mooi land!

Gerrie 2020-08-08 22:22:29

@ Harry, camperplek is qua omgeving heel mooi! De voorzieningen zijn beperkt of tegen extra betaling. Maar als dat alles os😉. Morgen lopend naar de krimmler watervallen. (Voor as maandag al een reservering gedaan bij de Wőrthersee, camping Klagenfurt)