Grossglockner

Oostenrijk, Grossglockner

Als Edwin en ik wakker worden halen we broodjes en boodschappen, daarna ontbijten we met de jongens en ruimen we de boel weer in om te vertrekken.

Het is ca 10:00 als we de camper starten. Op naar de route over de Grossglockner richting Klagenfurt aan de Wőrthersee, daar is een plek voor ons gereserveerd van de week, voor een paar dagen.

Wat een uitzichten tijdens de tour over en door de bergen.

We komen door Niedersnill/Mittersill bij Zell am See waar wij in 2019 gingen skiën met Jan en Ellis en de meiden.
De bijzondere sneeuwpop die ze maakten was gesmolten 😉😁.

Rond 16:00 zijn we op de camping, in Klagenfurt am Wőrthersee en installeren alles weer incl. tent en kunnen tot 14 augustus bijven.

Om bij het strand te komen halen we entreekaarten bij de receptie, eenmaal op het strand verbaasd het ons hoe druk het hier is. We zoeken een plek waar we voldoende afstand tot de andere hebben 😉 en Jens en later ook Bjorn nemen een duik in het meer.

Wat een mooie plaatjes met helder blauwe lucht 😎 Gelukkig hebben we Nog een foto van deze mooie sneeuwpop als aandenken 😊 Geniet van jullie reis. Wij gaan morgen voor een paar dagen naar Noordwijk 💋

Ellis 2020-08-10 21:33:40

Volgens mij genieten jullie er wel optimaal van . Lekker hoor. Wordt er wel een beetje jaloers van.

Harry 2020-08-10 21:44:26

@Ellis, lekker naar Noordwijk, zeker met de temperaturen nu in NL. Veel plezier. Het zou best 'lullig' zijn als er nog zou staan🤪

Verhoefjescamperavontuur 2020-08-10 21:58:58

@Harry, komt vast goed met jullie, eind van de zomer

Verhoefjescamperavontuur 2020-08-10 21:59:32

Ziet er weer geweldig uit! Blijven genieten☺