Chillen bij t zwembad

Kroatië, Primorje-Gorski Kotar County

Vanmorgen zijn wij allen redelijk op tijd wakker, de temperatuur is al flink opgelopen. De jongens zweten hun tent uit en in de camper is het niet koeler.

Edwin gaat smorgen douchen en haalt daarna broodjes bij de supermarkt op de camping. In de tussentijd ga ik aan de wandel op de camping.

Langs het strand loop ik, via een roestig hek de camping uit /af de langs wat rotsjes kom ik uit in een baaitje waar wat boten liggen. Na een klein uurtje wandelen ben ik weer bij de camper en gaan we ontbijten.

Vandaag doen wij weer rustig aan. Om af te koelen zoeken we het zwembad op.
Eind van de middag gaan Edwin en ik nog even haar het strand en dobberen met de sup op het water. De jongens blijven bij de camper (gamen, YouTube, lezen).

Voor het avondeten spreken we af om met zn 7en te eten bij het restaurant van de campng .

De jongens houden het al eerder voor gezien en na de koffie/thee gaat ieder weer richting z'n camper. Wij lopen nog even langs het strand en genieten van de zwoele avond met de lichtjes van de overkant .

Als we thuiskomen ruimen we alvast een klein beetje op (was, waslijn, suoboard) want morgen is het plan een rondje te rijden over het eiland en dan naar Pula te gaan, waar wij 4 jaar terug ook zijn geweest.

Dit is echt vakantie.....super mooie omgeving!