Nederland, here we come!

Nederland, Veere

Na een heerlijke nacht slapen (rustig qua omgeving) doen Ed en ik de vaat van gisteravond (de wasgelegenheid is 'mooi' van ouderdom).

Daarna nog even een bakje koffie/ thee, tandenpoetsen, brood en croissantjes halen bij de receptie en om 9::30 rijden wij weg van de camping. Eerst binnendoor, wat boodschappen halen bij de HyperU, tanken en we kunnen weer verder op pad.

Via de Westerscheldetunnel rijden wij Zeeland in (dachten wij verlost te zijn van de tolwegen, moesten we hier ook tol betalen) 🤪.

Het is 15:20 als we camping 'hof van Domburg' op rijden in Zeeland. (In 2010 al eens geweest met de vouwwagen).
Er zijn nog diverse plaatsen beschikbaar en wij lopen even langs de vrije plekken welke ons wat lijkt. (Inside info voor Sonja : R2 587)

Omdat de weervoorspellingen in NL zo goed zijn de aankomende dagen en 't weekend gaan we de laatste dagen van de vakantie hier slijten en hoeven wij zondag of misschien maandag ochtend niet lang meer te rijden naar huis .

Welkom terug in NL 😘

Ellis van Dam 2019-08-21 21:12:33

Verrassend dat jullie al weer in Nederland zijn. Maar hier is het ook mooi weer dus nog maar een paar lekker genieten .