Oostenrijk, Nassereith

Oostenrijk, Gemeinde Nassereith

Voor de wekker zijn Edwin en ik wakker, de jongens slapen nog. Wij drinken eerst nog koffie/thee, gaan naar 't toilet, halen de broodjes, nog ff het toilet legen en om 8:15 rijden we van de camping.. in de tussentijd zijn de jongens wakker geworden.
Rond 9:30 stoppen we bij een parkeerplaats om te ontbijten.

Onze route gaat langs de Bodensee en net bij de grensovergang bij Bregenz, rond 12:15, halen we een autobahn vignetten voor 10 dagen..

Mooie uitzichten tijdens de rit, ook veel tunnels.

Wij doen een paar boodschappen bij Mpreis / Interspar.

Eenmaal bij de receptie was het even zoeken naar onze reservering.
15:30 staat alles weer op zn plek en gaat het vakantie vieren verder in Oostenrijk, Nassereith, camping Rossbach. Waar wij plekje 46 geschikt vinden en uitzicht op kolossale bergwanden.
Ook de tent is weer opgezet.

Er wordt door Edwin weer heerlijke spaghetti gekookt, tezamen met sla smaakt 't weer goed . Na de afwas gaan Edwin en ik een rondje lopen richting dorpje (wat redelijk uitgestorven leek) en tijdens ons blokje om komen we langs een meertje (Nassereith see), het pad dat wij volgen door het bos brengt ons achter de camping.

Terug bij de camper wacht een bakkie koffie en thee, namens Bjorn

Het klinkt allemaal weer goed, en een plekje met uitzicht op de bergen is helemaal top! Jullie hebben een prachtig reis gehad en nu gaan genieten van de schoonheid van Oosterijk!

Gerrie 2020-08-05 22:08:10

trouwens Helga , je wordt wel lekker verwend door die mannen van jou#lekkerkoken#bakje koffie# geweldig#genieten#

Gerrie 2020-08-05 22:10:54

@tante Gerrie, zo zwaar is het dus niet met al mn mannen 😉mij hoor je niet klagen

Verhoefjescamperavontuur 2020-08-05 22:38:35

Blijft mooi die bergen! Veel plezier in Oostenrijk 😘

Ellis van Dam 2020-08-05 22:42:31

@Ellis, dank je. Nog even en jullie zijn ook vrij😘