SUPPEN

Kroatië, Grad Pula

Heerlijk dagje op het water en bij de camper gedaan vandaag.

Met z'n 3en (Edwin, Jens en ik) zijn we het water op gegaan om te suppen. Bjorn bleef liever bij de camper.

Jens kon het niet laten en is na een eerste sprong een paar keer van de kliffen gedoken, zelfs in salto, dat ie dat durft zeg. Wij keken toe vanaf het water op ons supboard.

Toen beide mannen het voorgezien hielden en terug maar de camper wilde ben ik een flink stuk gaan suppen.

Zo kwan ik langs de blue cave waar we de vorige keer in zijn gezwommen, deze sloeg ik nu over en ben verder gesupt.
Super mooie rotswanden soms met een doorkijkje in het kristalheldere water.
Da's genieten!

Eenmaal terug gepeddeld naar de camping heb ik nog even liggen dobberen, om vervolgens, terug bij de camper lekker door een tijdschrift te bladeren.

Savonds koken wij zelf een heerlijke curry, na het avond eten stappen Edwin en ik nog op de fiets om bij de shoppingmall een straat voor de camping te gaan kijken.

Na de koffie en thee (en fris) is het tijd voor een spelletje pesten omdat yahtzee na 3 worpen niet leuk gevonden werd.

Terwijl ik dit verslag typ (zittend op een rotsblok) heb ik uitzicht op de zee en lacht het mannetje op de maan ons toe .