Schiereiland Pelješac

Kroatië, Stanković

Gisteravond hadden de jongens de tent al opgeruimd, zodat zij ook in de camper kunnen slapen en wij op tijd kunnen vertrekken naar de volgende camping, op schiereiland Pelješac.

Half 9 rijden we camping Kate af. Komen we nog een keer langs Dubrovnik en rijden weer de prachtige route langs het water op weg naar Oberić

Wat een mooie route, langs bergen en zicht op het water, de eilandjes en ipv fruitkraampjes nu wijngaarden en wijnshops.
De tank geeft al even aan dat ie diesel nodig heeft, met samen geknepen billetjes redden we het tot één van de spaarzame benzinepompen.

11 uur zijn we bij camp Nevio en kunnen 2 dagen op plek 138 en daarna 2 dagen op plek 27 verblijven. Voordat wij naar de plek gaan, rijden we ff naar de supermarkt om één en ander weer aan te vullen.

Als alles weer geïnstalleerd is, gaan we naar het zwembad. Tussendoor nemen Edwin en ik nog een kijkje bij het strand en de beachbar.

Diner bestaat uit BBQen bij de camper.

Ziet er heerlijk uit mensjes! Genieten! 😘

Karin 2023-07-30 22:59:58

Zo te zien hebben jullie het supergoed naar je zin. Geniet lekker want hier is het prutweer en dat blijft voorlopig ook zo.