Duće

Kroatië, Duće

Geen wekker nodig om wakker te worden, Edwin en Jens halen broodjes, Bjorn haalt de tent leeg en ik ruim de handdoeken, de slaapspullen uit de tent en eea in de camper op .

Na het ontbijt doe ik de afwas en de rest ruimt het overige op.
10:45 rijden we weer na het lozen van het vuile water .

Weer de mooie route rijden, klein stukje tolweg (€5,40) en gaan via Makarska voor boodschappen bij de Lidl, daarna door om Kamen Rock in Brela te bekijken, maar daar is geen parkeerplaats of geen mogelijkheid om onder een poort door te komen, dus blijft ie op de bucketlist en rijden we via Omis, waar we vorig jaar zijn geweest, door naar Duce, camping Delfin en staan we aan de zee. Welke Edwin eergister heeft gereserveerd. Als we willen kunnen we tot 7 augustus blijven .

Vanmiddag naar het water gelopen met een paar stappen staan we op het strandje met een paar strandtentjes. Vanavond een rondje gelopen langs het water en de betreffende strandtentjes maar overal rustig dus vlug weer terug.

De camping is niet luxe, maar prima.

Morgen genieten van het mooie weer, want ook hier de aankomende dagen een regen front volgens de voorspellingen.

De foto met op de achtergrond de nieuwe brug is vlgs mij de parkeerplaats waar wij ‘ s morgen hebben ontbeten toen we vanaf Trstenik kwamen . Geniet maar van het mooie weer, hier regent het weer pijpenstelen en is het fris en het blijft ook nog even zo.