Vancouver

Canada, Vancouver

Vandaag de allerlaatste hele dag in Vancouver. De dag start met de afspraak met Wendy die mijn fiets wil kopen en de afspraak met ene Sebastiaan voor de fiets van Marc. Beide fietsen zijn verkocht. Gek hoor, ze hoefde niet eens proef te fietsen. Keken en betaalde. Maar ja waar vind je fietsen van 3 weken oud voor zo’n scherpe prijs......
Daarna zijn we de stad in gegaan.
Canada was een mooi avontuur. Het voelt alsof we al meer dan een maand weg zijn. De rockies liggen al weer lang achter ons. Alle ledematen zijn ondertussen genezen. We checken nog wel steeds de Canadese marktplaats op zoek naar een blauwe Canondale tandem......
We moeten nog een keer terug naar Canada want die beren moeten we zien. Morgen nog wel even de beerspray lozen, want dat wordt als een wapen gezien.
Dank voor het meelezen en meeleven en al jullie reacties die wij ook iedere ochtend met veel interesse hebben gelezen.

Dank voor jullie prachtige, vermakelijke en interessante verhalen en de mooie foto’s, en vooral voor de moeite om ons op de hoogte te houden! Goeie thuisreis; we hopen jullie spoedig te zien en meer verhalen te horen!

Joost 2018-08-19 08:12:08

Zo’n laatste blog van jullie maakt altiijd weer een beetje weemoedig. Het einde van jullie vakantie, het einde van een vertrouwd ochtendritueel, op naar de herfst. Ik kijk uit naar een ‘life’ verslag.

Evert 2018-08-19 08:39:24

Wat een mooie reis; naast jullie heb ik iedere dag genoten van jullie blog. Een goede reis terug. Kun je weer genieten van 't eten en wijntje in 't vliegtuig :-). Spreek je gauw. Liefs, Yolan

Yolande 2018-08-19 09:15:56

Het was weer erg leuk om jullie avontuur te volgen. Goede reis terug😘

Annetje 2018-08-19 10:45:08

Bedankt voor de heerlijke verslagen en mooie plaatjes. Het is steeds alsof ik het je hoor vertellen Jeannette! Heel erg leuk. Goede reis terug! Liefs, Joke

Joke 2018-08-19 12:00:14

Hallo Luitjes, Helaas zit de vakantie er bijna op, maar jullie hebben we begrepen een avontuurlijk, mooie fietsreis door een gedeelte van Canada gedaan, heel mooi, vooral de ongerepte natuur, fantastisch. Geweldig dat jullie allebei de fietsen hebben kunnen verkopen. Een goede en rustige terugreis, en tot ziens. Eef en Jeanne.

Jeanne en Eef 2018-08-19 12:28:44

Goede reis terug!

Robert 2018-08-19 12:47:33

Bedankt voor de mooie verhalen en foto”s. Iedere ochtend weer een genot om te lezen. Goede terugreis.

Jeanine 2018-08-19 16:06:05

We zijn een beetje met jullie meegereisd dankzij de blog. Goede reis( gehad ) en welkom thuis.

Theo en Karin 2018-08-20 08:35:32

Wij hebben wederom genoten van jullie verslagen. Hartelijk dank daarvoor. Wat een heerlijke laatste dagen hebben jullie. Hopelijk is de terugvlucht voorspoedig gegaan. Hatelijke groet leo en Peggy