Aankomst nieuw Zeeland

Nieuw-Zeeland, Auckland

Zo de reis begon al goed in amsterdam 😬 met twee uur vertraging terwijl we al in het vliegtuig zaten , hulp motor kapot, enfin moest monteur komen. We zagen de bui al hangen : we hadden drie uur speling in Seoul voor onze reis naar Auckland. Ondanks extra brandstof tanken in A'dam zodat de piloot extra kon gassen om de verloren vliegtijd in te halen was dit niet gelukt. Toch maar even een blauwe ( klm) dame aan haar jasje getrokken wat dit nu betekende? Meerdere mensen uit dit vliegtuig zouden hun aansluiting missen. De dame riep al iets over overnachten in Seoul. Vlak voor landing had ze goed nieuws. Wij en een jong stel met een schattig jongetje waren omgeboek. We moesten alleen wel over Sydney en hadden wederom daar krappe overstap ( 2 uur) naar Auckland. Tot onze verbazing stond op het vliegveld in Sydney al iemand te wachten die ons snel naar de gate zou brengen. Goed nieuws: de koffers konden mee, slecht nieuws de tandem paste niet meer in het kleine airbusje. We zijn nu dus in Auckland zonder fiets, en vol verwachting klopt ons hart. Als het goed is komen ze de fiets, als ie arriveert vanuit Sidney naar de B&B brengen. Tis hier heerlijk weer en het is half zeven en nog steeds licht. Hier wat foto's van Sidney vanuit de lucht en Auckland.

Nou jongens erger dan dit gaat het niet meer worden en jullie grote vriend komt hoop ik dan vandaag ook nog! Ziet er super uit vanuit de lucht,verheug me op jullie eerste fietsverhalen! Geniet😘😘

Els 2016-12-13 11:53:57

Nou dat was me een reis wel zeg, maar gelukkig een paar uur uit de vliegtuigen, heeft ook wel iets. Probeer de jetlag met wat rusten kwijt te raken. Nu maar genieten, en hopen dat de tandem over niet al te lange tijd volgt. Jeanne en Eef