Gdansk (Rustdag)

Polen, Gdańsk

Vanochtend heerlijk uitgeslapen in ons super appartement. We hebben ontbijtspulletjes gehaald en eten op het balkon van ons appartement. Het is mooi weer en na het ontbijt wandelen we door de oude stad, die helemaal ommuurd is. De huizen doen Nederlands aan en dat klopt ook. Gebouwd deels onder Nederlandse architectuur. De ommuurde stad is bezaaid met kraampjes. Je kan het zo gek niet bedenken of het wordt verkocht. Vooral de boterhammen met reuzel en augurken vinden gretig aftrek. Het was een lekker dagje slenteren, maar morgen weer fijn fietsen. Morgen onze laatste dag in Polen. Overmorgen rijden we de Russische enclave binnen, we zijn nieuwsgierig.

Ziet er goed uit jongens! Ben benieuwd naar morgen! Vergeet je data roaming niet uit te zetten J ! Je verlaat de EU! Haha

Maarten 2017-07-29 22:24:05

Fantastisch, die mooie huizen/gebouwen, het lijkt een beetje Hollands. Veel success met de volgende tocht naar de Russische enclave. Als je Poetin tegenkomt, doe hem dan maar de groeten van ons.

Eef en Jeanne 2017-07-29 23:26:13

Mooie opnamen en het is net of het niet regent?