Talinn

Estland, Tallinn

Gisteren een erg kort verslag van Marc. Ik was helemaal klaar met telefoons omdat de mijne zo'n beetje gecrasht is en ik al mijn contacten kwijt ben. En ik een tijd bezig geweest om het apparaat weer aan de praat te krijgen ( ook al mijn foto's weg, ook van deze vakantie). Hopelijk kan de afdeling ICT het oplossen.
We hadden gisteren een prachtige laatste fietsdag. Het was superlekker weer en 30 km voor Talinn starte een geweldig fietspad. We hebben we vaker fietspaden ( binnen een gemeentegrens ) zodra je er buiten bent vinden ze het wel weer best en ben je als fietser weer overgeleverd aan het verkeer. Talinn is echt een aanrader, super leuke stad. Wij hebben genoten van deze reis: van de ontelbare ooievaars die we iedere dag in alle landen tegekwamen, evenals de Porsche Cayenne ( erg populair in de Baltische landen). Daarnaast genoten van alle vriendelijke mensen die je fiets soms op de foto wilde zetten ( it looks funny). Van de horzels die maar mee konden vliegen tot 25 km per uur, dus extra motivatie om harder te trappen. Van de prachtige natuur en drie mooie steden. Vrijdagochtend vroeg vliegen we naar Amsterdam. Leuk dat jullie hebben mee gelezen en dank voor jullie berichtjes !! Tot gauw!

Nou jongens Talinn lijkt wel de kers op jullie vakantietaart! Ziet er prachtig uit en fantastisch weer lijkt me. Jullie foto's kan ik in ieder geval opslaan en weer naar jullie sturen (althans de foto's die je mee stuurt). Het was hier en daar een barre tocht denk ik maar alweer een bijzondere ervaring. Geniet vandaag nog van een leuke dag en goede reis morgen. Liefs van ons

Els 2017-08-10 12:01:24

Bedankt voor de mooie verhalen en een goede terugreis!

Arnoud 2017-08-10 14:46:38

Balen van de telefoon! Gelukkig kan je hier een album bestellen van je reis. Leuk om jullie zo te volgen. Goede reis terug.

Annetje 2017-08-10 15:09:28

Estland is nog net zo mooi als 25 jaar geleden. En zo herkenbaar wat jullie schrijven! Heel leuk om het zo met jullie mee te beleven, dank daarvoor. Goede terugreis!

Yvonne 2017-08-10 15:17:48

Klote van je telefoon Jeannette, hopelijk kan er nog iets aan gedaan worden. Deze laatste dag is volgens ons "de kers op de taart" gezien de prachtige foto,s. Morgen een goede terugreis naar Amsterdam gewenst, en veel liefs van ons beide.

Eef & Jeanne 2017-08-10 15:39:38

Knap gefietst weer! Goede terugreis! Wij blijven nog even!

Bo en Mikki 2017-08-10 16:06:39

Dank voor de mooie reisverhalen en R.E.S.P.E.C.T voor jullie fietsprestaties. Goede terugreis en de poezen kijken al naar jullie uit.

Theo en Karin 2017-08-10 18:16:20

Jammer, weer voorbij, de verhaaltjes voor het slapen gaan. Maar weer eens in een boek beginnen. Jeanette, als je een iphone hebt staat alles toch gewoon op de cloud! If not, bid ik voor je. Een hele goeie terugreis en pak die blauwe vriend goed in,