Wat mij betreft was dit de laatste.

Nederland, Utrecht

Vandaag mocht ik mij vanmiddag om 12.00 uur melden op de voor mij bekende afdeling.

Dit keer voor een (kleine) ingreep.
Ik realiseer mij dat het misschien een beetje raar overkomt als ik zeg dat ik deze operatie zelf wilde. Dit keer dus geen "verplichte" operatie. Maar meer een cosmetische ingreep. 😉.

Vanochtend opgestaan met een gezonde spanning.

Het voordeel van laat verwacht worden in het ziekenhuis is dat ik vanochtend wel mocht ontbijten om 7 uur.

Eerst had ik nog een controle afspraak in Wageningen bij mijn tandarts.
Rond 11 uur vertrokken richting Utrecht. Anja was vrij dus die kon gelukkig met mij mee.

Men hoefde mij niet veel uit te leggen. Dat heb je met een ervaringsdeskundige 😜.

Rond 13.15 mocht ik mijn eigen ondergoed verruilen voor het fantastisch zittende en prachtig uitziende ziekenhuiskledij.

Het ging allemaal erg voorspoedig. In de wachtruimte bij de OK werd het infuus geprikt. Meestal een beetje pijnlijk maar deze jonge dame had het zeker vaker gedaan. Voelde er niets van.
Wederom verbaasde ik mij over de hoeveelheid personeel wat betrokken is bij een relatief kleine operatie.

Totaal heeft het ongeveer 1,5 uur geduurd.

Eenmaal weer een beetje bijgekomen op de recovery moest ik wel heel nodig plassen. Lukt dat met zo'n fles in bed.? werd mij gevraagd.
Nee dus.... want plassen zit bij mij ook een beetje tussen de oren en lukt dus niet overal en zeker niet liggend met zo'n fles tussen mijn benen.
Bij (hoge) uitzondering mocht ik naast mijn bed gaan staan met de fles.
Dan lukte gelukkig wel. Pfff dat lucht op.😊

De pijn is goed te doen met een paracetamol. Het trekt allemaal een beetje.

Ik heb zelf zojuist wat gegeten. Gehaktballetjes met aardappelpuree en worteltjes. Dat smaakte wel.
Anja is even naar het restaurant om te eten. Blijft straks nog even en dan ga ik vanavond maar wat tv kijken.
Morgen hoop ik weer naar huis te gaan als er geen rare dingen gebeuren.

Zijn jullie weer een beetje op de hoogte.

Ook cosmetische operaties zijn soms nodig. Heel veel sterkte met het herstel.

Marga 2024-01-11 18:56:16

Fijn dat het achter de rug is. Succes en sterkte de komende tijd en ben je weer snel hersteld. Groetje

Antje 2024-01-11 19:51:48

Weer een stap verder. Wat een moed! Sterkte met opknappen. Veel goeds van ons

Kees en Minke 2024-01-11 19:54:56

Een voorspoedig herstel Hans 🍀

Jaap en Yvonne 2024-01-11 20:49:17

Mooie pyjama! Heb ik ook!

Thomas 2024-01-11 20:56:48

Hoi Hans, wat geweldig om zoveel energie te hebben om deze operatie te laten dien. Ik wens je heel veel beterschap en een mooi herstel van je hals. Tot ziens ergens onderweg. Groet Ria

Ria 2024-01-11 22:52:11

Voorspoedig herstel gewenst!

Peter 2024-01-11 23:20:59

Dat zit er weer op bij je. Fijn als je snel naar huis mag om verder te herstellen. Sterkte

jacky ghijsen 2024-01-12 00:55:22

Goed om te horen dat alles goed is gegaan, voorspoedige genezing! Groeten ook aan Anja.

Jan en Leni Voogt. 2024-01-12 15:57:17

Hi Hans, mooie cosmetische ingreep! Ziet er heel goed uit. Veel sterkte! Met groet, Oscar

Oscar 2024-01-12 19:21:00

Hey toppertje, goed dat het nu om cosmetische ingreep ging en gelijk heb je! Volgens mij ook zeer geslaagd, top! Hopelijk ben je weer thuis nu en kan je weer snel herstellen!❤️😘