Jarig! Echt wel.

Nederland, Utrecht

Ik ontkom er natuurlijk niet aan om iets te schrijven vandaag.
Al was het maar om iedereen te bedanken voor alle felicitaties via de app en de stapel kaarten die ik ook vandaag mocht krijgen.
Verpleging is hier sprakeloos.
Ik ook trouwens. En...... Laat Facebook nu maar lekker Facebook zijn. Ik heb twee keer zoveel échte kaarten gekregen dan FB felicitaties. Ruim 50 kaarten erbij.

En twee ballonnen en bloemetjes.
En dat heb ik het nog niet over die prachtige kist met kado's. Het lijkt wel een kraampakket.
Ik word hier écht niet vergeten.
Verder is er nog niet bijzonders te melden.
Ik ben begonnen met mijn baard af te scheren na een vermoeiende douche beurt.
Anja is een tijd geweest. Aan het begin vd avond mijn broer.
De arts kwam eind vd middag nog binnen. Gelukkig was Anja er.
Wel is het volgende traject bekend.
En dat is nog een heel eind te gaan.

Er wordt een PEG sonde aangevraagd. Sonde voeding via de buikwand. Dat is een kleine ingreep.

Verder geen operatie meer.

Wel bestraling. 7 weken iedere werkdag.
In die periode van 7 weken 3 keer een chemokuur. Geen haar verlies. En niet écht misselijk. Dat is de ervaring.

En in die periode dus opnieuw leren slikken en praten.

Ik heb via de app veel felicitaties gekregen en ook de nodige vragen. Bedankt. Maar ik ga niet iedereen persoonlijk terug appen. Dat kost teveel energie.
Ik ben nu (20.30 uur) erg moe.