Een beetje moe (Nu iets minder)

Nederland, Utrecht

Ik werd vanochtend wakker gemaakt door een horde van artsen. Groot team bezoek.
Dan was om 08.30 uur. Ik heb heerlijk geslapen.
Even was er een aarzeling over de lap. Ze hebben met een echo apparaat geluisterd of ze de aders hoorden kloppen. Dat was het geval. Zowel voor hen als voor mij een opluchting.

Het was de bedoeling dat ik onder de douche zou gaan maar daar was ik toch te moe voor. Net daar voor weer diarree gehad. En dat put uit.
Gewoon even (laten) wassen. Dat was ook fijn.
Vandaag voor het eerst mijn tanden gepoetst. Lekker is dat dan. En gewoon even je mond spoelen met koud stromend water. Ach wat is dat lekker.

Na gebruikelijke dingen heb ik wat meer in de stoel gezeten. Ik wil wat meer op zijn. Kan ik misschien weer zo goed slapen.

Om 13.00 uur toch maar even gaan rusten. Vanaf 14.00 uur volgt er een aantal bezoekmomenten.
Hopelijk lukt dat vanwege het weer.

Mijn nicht met haar vriend kwamen als eerste. Verder is mijn zwager geweest.
En..... daar was ik heel blij mee.... kwam Anja 's middags met Gerben en zijn vriendin Petra. Het was de 1e keer dat Gerben er was. Hij vond het nog wel spannend maar erg fijn om hem te zien en te kunnen knuffelen.
's avonds zijn ook nog mijn schoonzus en zwager geweest. Toen was de pap op. Oh nee, Ik mag helemaal nog niet eten en drinken.😥

Vanavond even geen stukje. (sorry Gea😗)
Ik voel me op dit moment erg moe.
Ik zal morgenochtend dit stukje even aanvullen van vandaag.
Maar op zich gaat het wel goed hoor.

😂😂😂 is goed hoor Hans! Maar fijn om te weten dat het goed gaat. Rust goed uit en tot morgen 😘

Gea 2019-01-22 20:19:34

Wat een geduld moet je hebben, Hans en al die ellende verdragen. Rust Is zó belangrijk! Ik ben blij dat ze iig goed voor je zorgen. Beterschap!

John en Hettie 2019-01-22 20:30:46

Vanuit Wijhe willen wij jou heel veel sterkte toewensen en een voorspoedig herstel. Wij denken aan je. Groeten van Jaap en Yvonne

Jaap Schurink 2019-01-22 21:41:05

Ik vind je geweldig knap en sterk. Hoe gaat het met je rug. Hartelijke groeten, Ria

Ria 2019-01-23 12:53:29

Je moet heel wat doorstaan. Ik heb het idee dat de verzorging erg goed is. Wij wensen je veel geduld en sterkte. We aan je en aan je gezin.

Hans en Ada westdijk 2019-01-23 13:32:13

Hoi Hans, fijn om te horen dat het wat beter begint te gaan, hopelijk zet dat door, en gaat het snel beter. Fijn om van je te horen! Op naar een voorspoedig herstel!

Hans v/d S 2019-01-23 14:49:52

Hoi Hans,fijn om te horen dat het iets beter gaat,veel sterkte groetjes sandra

Sandra 2019-01-23 18:23:25

Hoi Hans goed weer wat te horen hou je haaks en hoop dat het nu weer de goede kant op gaat. Gr en sterkte Hans Schouten

Hans Schouten 2019-01-23 19:27:39

Goed nieuws Hans en dan ook nog douchen en een wandelingetje, geeft vast een heel goed gevoel. Op naar het volgende positieve bericht. Sterkte Hans.