Kleine aanvulling op 5-5-2020

Nederland, Ede

Even een kleine aanvulling.
Er is vanuit het ziekenhuis contact geweest over een spoed zuurstoftherapie.
In deze Corona tijd zijn bijna alle vestigingen gesloten. Alleen Geldrop en Rotterdam zijn open. Of ik alleen in de tank zit of met 2-3 anderen op afstand weet ik niet.
Omdat de sessies in Rotterdam om 10.00 uur beginnen (een uur later dan Geldrop) is daar voor gekozen.
Vrijdagmorgen start ik daarmee.
En dat weer 10x .

Het is nu vrijdagavond. Vanochtend zijn Anja en ik om 07.30 uur weg gereden zodat we op tijd voor de intake in Rotterdam zouden zijn.
De eerste sessie zit er op. Als het goed is zijn er nog maar 9 te gaan. Maar zoals we bij de intake besproken hebben kunnen het er ook nog meer worden. We gaan het zien. Hopelijk gaat Arnhem snel weer open.

Verder voel ik mij wel beter dan gisteren. Maar merk ik wel dat het een flinke operatie is geweest.
Hopelijk iedere dag wat beter.

Wat op dit moment het ergste is, en ik heb dat alleen de eerste dagen na de eerste operatie meegemaakt, is dat ik mijzelf niet goed kan uiten.

Ik kan niet of nauwelijks praten en als ik dat doe dan loopt het kwijl me uit mijn mond. Ik kan niet zeggen wat ik denk of voel en dat is zo frustrerend.
Ik hoop dat de zuurstoftherapie daarbij gaat helpen en dat mijn praten sowieso beter gaat als de zwelling weg getrokken is. Voor nu... is het weekend. Maandag om 08.30 uur weer naar Rotterdam.

Beste Hans, man wat een ellende iedere keer. We wensen je wederom een snel en goed herstel toe. We denken aan je. Groeten Fred en Brenda

Fred en Brenda 2020-05-08 22:01:44

Beste Hans, Toen we laatst gesproken hebben, gaf je aan dat het naar omstandigheden goed ging. Als ik deze 2 verslagen lees, heb je weer nare dingen meegemaakt. Wat ontzettend naar voor je. Joke en ik wensen je weer heel veel beterschap toe en heel veel sterkte. Joke en ik wensen je heel veel sterkte toe.

Dirk 2020-05-09 08:03:19

Hoi Hans, ik heb met heel veel bewondering je blog gelezen, en ben echt geraakt door je doorzettingsvermogen! Ik wens jou en je gezin alle kracht en sterkte toe! Ik blijf je blog zeker volgen! Lieve groetjes van mij xxx