Korte update

Nederland, Ede

Even een korte update wat ik gedaan heb vandaag en wat er de komende week staat te gebeuren.

Buurtzorg was vandaag weer heel vroeg. 9 uur😆
Nog geen tijd gehad om mij aan te kleden.
Er kwam ook nog een speciale wijkverpleegkundige. Kijken hoe de wond van mijn arm eruit zag. Die kan voorlopig een paar dagen zonder verschoning. Wond ziet er niet uit maar de genezing gaat voorspoedig. Het begint af en toe te jeuken dus dat is een goed teken.

Douchen en aankleden. De boel boven een beetje opgeruimd. Mijn schoonmoeder zou even komen stofzuigen.
Daarna een poosje gerust.
Het was prachtig weer. Dus ben ik even buiten geweest.
Even een paar honderd meter gelopen naar het winkelcentrum. En daar ben ik zelfs naar de kapper geweest. Het was hard nodig vond ik zelf. En misschien komt er de komende weken wel niets van. Ik weet niet hoe ik me straks zal voelen bij de chemo en bestralingen.

Erg moe maar voldaan heb ik verder niet veel gedaan. Nog wel twee keer 7 minuten op de hometrainer. (Langzaam opbouwen). Help waar is mijn conditie gebleven. Dit valt niet mee.

Begin van de avond kwamen vrienden uit de straat met een prachtige vergroting van scholeksters. Nog voor mijn verjaardag. Die zal mooi staan in de gang.

Ik moet niet teveel denken wat er de komende week allemaal te gebeuren staat. Dit valt me zwaar. Daar zie ik best wel tegenop.

Morgen dus voor de pijnblokkade naar het ziekenhuis in Ede

Verder:
Maandag naar Utrecht ivm bespreking bestraling traject. Van 10.00-14.00 uur

Woensdag morgen bespreking over chemo.

Woensdagavond word ik weer voor 2 dagen opgenomen. Donderdag gaan ze die PRG sonde plaatsen. Vrijdag dan weer naar huis.
Wanneer bestraling en chemo start weer ik nog niet.
Al met al dus weer genoeg te doen straks.

Poeh Hans. Een heel traject nog te gaan hè? Stapje voor stapje. Heel veel sterkte de komende tijd! X

Jeannette 2019-02-15 07:48:52

Ze hebben je geknipt en geschoren! Dat is mooi! Inderdaad nog een weg te gaan, dag voor dag maar. Hoop dat je af en toe ook lekker buiten kunt zijn. Succes vandaag in de Gelderse Vallei.

Wouter en Corinne 2019-02-15 08:14:24

Blijft allemaal heel heftig Hans! Hoop dat het mooie weer helpt om de gedachten te verzetten!

Hans v/d S 2019-02-15 11:39:23

Hoi Hans, Je heb nog lange weg te gaan, maar wel goed om te horen dat je weer een beetje buiten komt, en thuis beetje aan ht rommelen bent. Vind je heeel sterk, echt bewondering voor je. 👍Heel veel sterkte met wat nog komen gaat, ook voor Anja en de jongens. Dikke knuffel🌷🌹