Goed nieuws.!!

Nederland, Ede

Ik begon mij steeds meer zorgen te maken over het herstel van mijn mond/tong.
Ik heb er nog erg veel pijn aan. En ik gebruik (heel) veel pijnstillers.

De afspraak van 21 juli was al vervroegd naar 8 juli maar gisteravond baalde ik zo van de pijn dat ik weer aan de bel getrokken heb of ik toch niet eerder terecht kon. Ik vertrouwde het niet.

En jawel, er was vanochtend iemand uitgevallen.
De KNO arts heeft alles heel goed bekeken en ziet geen reden voor zorg.

Het zag er allemaal goed uit. Ook heeft hij in mijn hals en klieren gevoeld.
Ikzelf vind ze erg dik maar hij vond het erg meevallen.
Het hoort er allemaal bij.

De pijn waar ik last van heb lijkt op zenuw pijn.
Vandaar dat de pijnstillers niet heel veel doen.

Ik moet 17 juli terugkomen. Als het dan niet beter is met de pijn kan er zuurstof therapie overwogen worden.

6-8 weken alle werkdagen bijna 2 uur aan de 100% zuurstof.
Dat vindt dan plaats in het ziekenhuis.

Dat zou dan weer een heel traject zijn. Maar wel één waarvan je weet dat de klachten niet erger worden. Maar als het goed is minder.
We wachten af.

Maar voor nu in ieder geval positief nieuws. Ik maak me een stuk minder zorgen.

Van zorgen maken wordt niemand beter. Positivisme daartegenover doet het heel goed! De zon, het licht, geniet, zomerse en kom verder. Heel veel succes!

Robert 2019-06-19 21:59:19

Fijn om te weten dat je je geen extra zorgen hoeft te maken en dat er een therapie is om de klachten te verminderen! Weer een pak van je hart. Het lijkt me ook heel moeilijk om weer vertrouwen in je lichaam te krijgen na alles wat je hebt meegemaakt en nog meemaakt. Gelukkig dat je er even tussendoor kon en wel terecht. Met zorgen rondlopen is niks.. Ik hoop dat de zon en de zomer je helpen om weer wat bij te komen na alles. Heel veel sterkte en groetjes van ons

Kees en Minke 2019-06-20 09:01:58

Lieve Hans. Dat klinkt positief. Sterkte voor de komende tijd. Hoop dat de eventuele zuurstoftherapie gaat helpen. We denken aan je. X Jeannette

Jeannette 2019-06-23 08:58:06

Hoi Hans Het was even fijn om je weer even gesproken te hebben Ik vind je (ondanks alles wat je mee moet maken) heel erg positief Lekker zo blijven Dikke knuffel Anita 😘🌞

Anita 2019-06-23 15:53:47

Hoi Hans, je hebt heel wat voor je kiezen gekregen. Hou vol en houd moed, er zijn veel mensen die van je houden en met je mee leven. We leven met je mee en denken aan je. Liefs Ton en Bianca.