Gewoon even kort!

Nederland, Ede

Gewoon even kort. Dat is de titel.
Er is niet zoveel bijzonders te melden op dit moment.
Maar wel dat ik mij de laatste dagen best goed voel.
Natuurlijk een beetje moe maar dat hoort erbij.
Zaterdag, met die wind, naar het dorp geweest op de fiets. Even naar de markt.
Daarna de eerste helft gekeken bij voetbal van Bart. Gewoon een actieve dag.
De zondag niet zoveel gedaan.
's Maandags was het weer de rit naar Utrecht. Dit keer bestraling en diëtiste.
Ik was iets aangekomen. Dat is goed want mijn masker begint wat losser te zitten.
Vandaag alleen voor bestraling geweest. Grote file. Google Maps gaf op een gegeven moment aan dat we er 2 uur over zouden doen. Gelukkig bleek dit niet juist en waren we maar een half uurtje later. Men is daar gelukkig in staat om flexibel te werken.
Enig minpuntje op dit moment is dat de slijmvliezen kapot gaan. Ik krijg blaren in mijn mond. Dat is pijnlijk. Het hoort er helaas bij.

Hey Hans, ik lees positieve dingen de laatste tijd en vind het fijn om te lezen! Wat je nu doet: fietsen etc, fijn om te horen en ga zo door en de kop is eraf en nu aftellen. Hoop dat het niet minder wordt met de slijmvliezen maar dat was helaas voorspeld als vervelende bijwerking. Maar zoals je nu gaat, ga zo door en voor je het weet zit het erop! Denk aan je en hoop op een positieve voortzetting van alles. Go for it! Je kunt het en je weet waar je het voor doet hè: genezing en je/jullie toekomst samen! Topperd! Liefs Gea

Gea 2019-03-19 22:13:42

Het was super je zaterdag weer langs de lijn te zien Hans, hopelijk zien we je weer vaker nu :-) keep going strong!!