Goedemorgen!!

Nederland, Utrecht

Ik werd vanochtend wakker met dr vraag "mag ik even het licht aan doen, dan kan ik even schoonmaken "
Euh, sinds wanneer wordt er 's nachts schoongemaakt.?
Maar dat viel mee/tegen. Het was 8.15 uur.
Toen zij klaar was stond gelijk de dame van het lab aan mijn bed. "Ik kom even bloedprikken." Oké, Ik ben toch nog niet helemaal wakker.
Verder lekker gewassen. Douchen doen we morgen weer. Aangekleed en wondverzorging.
10.10 uur. Tijd voor een bakkie. Oh wat verlang ik daarnaar. Dat zal nog wel een week of wat duren voordat dit mag. Eerst moet die wond helemaal genezen zijn.

12.00 uur. Ik ga maar weer eens een wandeling maken naar beneden. Geen handige tijd. Uitrustend beneden zie ik veel mensen met zijn of haar lunch voorbij lopen. Dat is niet fijn om te zien. Ik heb ook zo'n zin in eten maar vooral drinken.

Verder weinig gedaan. Ik ben erg moe.
Anja kwam om een uurtje of 14.30 uur.
Ik had gevraagd of ze gebak mee wilde nemen voor de afdeling om goede nieuws van gisteren te vieren.
Anja had haar schriften bij zich. Slim. Ik was zo moe dat ik een poosje heb liggen slapen. Kon ze gewoon nuttig werk doen.
En was ze toch in de buurt.
Dat was fijn.

Vanavond is mijn broer weer geweest. Samen met Jasper junior.
Al met al vind ik zelf een wat mindere dag. Maar er mogen best mindere dagen zijn. Je kunt niet blijven klimmen met dezelfde vaart.
Morgen mag het pijpje uit mijn luchtpijp. Dat zal een hele verlichting geven.
Ik denk niet dat het vanavond heel laat wordt. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

Leuk om ook de reacties op mijn blog te lezen.

Iets anders....
Ik zou het leuk vinden om (ander) bezoek te ontvangen dan alleen de familie. En ook om de familie een beetje te ontlasten. Voor het weekend is er hier en daar nog wel een plekje vrij en zeker volgende week ben ik nog niet volgeboekt.

Mocht je op bezoek willen komen dan mag je contact opnemen met met broer en schoonzus.
Zij verzorgen het agendabeheer.

Jasper Vierbergen 0622605418
Akke Vierbergen    0648494488
Huisnummer 0318 - 417025

Hoi Hans, Het is goed dat je tijd en rust neemt voor jezelf want is goed om daaraan toe te geven. Ik wil graag langskomen dus zal contact zoeken met je familie! Lijkt me heel fijn om je weer te zien! Liefs, gea

Gea 2019-01-24 20:53:05

Fijn om te lezen dat je goed nieuws hebt gehad. Jasper heeft me uitvoerig bijgepraat. Het zijn zware tijden, gelukkig zijn je naasten veel bij. Veel liefs van Bert en Jody

Bert 2019-01-25 10:14:35

Wat kan ik me voorstellen dat je zin krijgt in eten en drinken. Zo'n kerstboom voorziet in alles, behalve een gevoel van voldoening. Maar ook een goed teken! Zó blij dat de uitslag goed was! Zuchten van verlichting kunnen zó opluchten!😃 Op naar een (hopelijk betere) nieuwe dag