Ik voel me goed

Nederland, Ede

Vandaag een goede dag gehad.

Vanochtend begonnen met de gewone dingen.
Daarna ben ik even naar Wageningen gereden om eens te kijken hoe het met mijn collega's was. Na 6 weken geen auto te hebben gereden wel even vreemd om zelf achter het stuur te kruipen.

Het was wel even gezellig. Even hier gekletst en nog even daar. Het praten valt me nog niet helemaal mee. Ik merk dat ik dan toch wel moe wordt. Natuurlijk was het niet mogelijk om alle afdelingen langs te gaan waar ik regelmatig kaartjes van krijg. Sorry😒

Bij thuiskomst even een paar boodschappen gedaan. Allemaal lopend. En dat gaat goed. De spuit doet zijn werk. Ik heb niet veel pijn meer bij het lopen en staan. Top. Dat is wel erg fijn moet ik zeggen.
Bij terugkomst was er even visite.
Aansluitend maar even gerust.
Bart is vanavond op skikamp gegaan met school. Dus die heb ik samen met Anja weggebracht.

Moe maar voldaan ga ik zo slapen. Hopelijk morgen weer zo'n dag. Dan ga ik maar even een stukje fietsen denk ik. Het is voorlopig de laatste mooie dag.

Wat mooi dat het steeds wat beter gaat Hans! Een hele dag volgepland gisteren (maandag) en ook nog bij jou collega's langs geweest dat hebben ze vast fijn gevonden! , maar ook belangrijk om dat te blijven doen als het lukt. Geniet vandaag nog van het mooie weer! Hartelijke groeten, jose

José Madern 2019-02-27 00:32:36

Fijn dat je je wat beter voelt Hans. Geniet van het zonnetje vandaag! X

Jeannette 2019-02-27 07:26:03

ha Hans, We blijken elkaar net mis gelopen te zijn op het werk. Jammer, had je graag even gezien. Maar super fijn, dat je eventjes de energie én zin had om langs te komen. Vandaag nog een dagje heerlijk weer, dus als je kan even lekker genieten van het Zonnetje. groetjes Ingrid

Ingrid Plender 2019-02-27 09:17:29

Goed om te lezen dat het weer wat beter gaat. En het mooie weer kan daar lekker bij helpen. Fijn dat je weer wat routine op kan bouwen en dat de conditie daarmee ook vooruit gaat. Groet, Harold

Harold Slump 2019-02-27 15:55:08

Wat fijn om te horen Hans! Super dat de spuit doet wat die moet doen.... Heerlijk om die vitamine B12 op te snuiven. Dat geeft hopelijk weer nieuwe energie!!💪

Ingeid & Arne 2019-02-27 20:47:50

Wat fijn je weer even gezien te hebben Hans Vergat te vragen of de pijnbestrijding al aan was geslagen Maar lees nu dat dat het geval is mooi zo Dikke knuffel

Anita 2019-02-28 15:36:09

Fijn dat je weer even mobiel kon zijn. Tot gauw.