Aangekomen UMC Utrecht op B2 West

Nederland, Utrecht

Tijd om weer wat te schrijven.
Afgelopen week ben ik goed doorgekomen. Elke dag wel iets ondernomen. Boodschappen gedaan. Beetje opruimen. Gewoon lekker bezig.
Afgelopen vrijdag ben ik weer een tijd in Utrecht geweest. Uitleg gekregen hoe de chemo behandeling eruit komt te zien. Wat alle bijwerkingen kunnen zijn, enz. Op zondag word ik er weer verwacht.

En zover is het nu. Om 17.00 uur aangekomen. Om 17.30 uur lag ik aan het infuus. Ik lig deze keer niet alleen op een kamer maar op een kamer met twee anderen. Allemaal chemo. En dan blijkt nog maar eens dat je niet alleen bent.
Ik word nu in eerste instantie volgepompt met vocht. Mijn nieren moeten goed werken. Ik zal om 3.30 uur gewekt worden om te plassen.
Daarna moet ik precies bijhouden wat ik uit plas. Als dat voldoende is dan start om 8.00 uur de chemo. Dit duurt tot een uur of 12.00 uur.
Voor de rest is het morgen een druk programma. Daar schrijf ik dan morgen weer over. Als ik me goed voel tenminste.

Misschien heb je geen last van de bijwerkingen en kom je er goed doorheen. Vannacht wel een tienrittenkaart naar het toilet waarschijnlijk met al dat vocht wat je nu binnenkrijgt.🤔. Hans, Ik wens je weer sterkte met alles!

Jose 2019-03-03 19:49:39

Hoi Hans, heel veel sterkte maar weer en hopelijk kan je een beetje slapen zodat je morgen de dag goed aan kan. Groeten van Jaap en mij

Yvonne Schurink 2019-03-03 19:55:49

Tieneke en ik wensen jou een rustige nacht en morgen een goede start voor het nieuwste gedeelte van je behandeling.

Robert 2019-03-03 20:09:59

Heel veel sterkte Hans.

Jaap Schurink 2019-03-03 20:24:49

Bobby en Lizzy 2019-03-04 07:07:11

Veel sterkte Hans, we denken aan je!

Kees en Minke 2019-03-04 12:10:56

Ik ben vol bewondering over de manier waarop je al deze aanslagen op je lichaam en gemoedsrust doorstaat! Petje af. Nu nog de (hopelijk) laatste hindernis. Alle sterkte gewenst!

Truus Willemse 2019-03-04 13:56:36

Liefs, dikke knuffel , en heel veel sterkte voor jullie.🐞🌷🌻