Weer thuis

Nederland, Ede

Gelukkig ben ik begin van de middag weer thuis gekomen.
De ontstekingswaarden zijn de afgelopen dagen flink gedaald.

De drains zijn er vanochtend tegelijk uit gegaan.

Een flink gapend gat.
Dit moet vanzelf dichtgroeien. Voor nu denk ik "gaat dat echt dicht zonder hechtingen".?

Ik merk wel dat ik weer flink wat ingeleverd heb aan conditie.
Dus ik weet wat mij te doen staat.

Ik zou afgelopen vrijdag voor de laatste keer naar zuurstoftherapie gaan.
Maar ik begin morgen aan een nieuwe serie van 10 keer.
Dit alles om de botaangroei te bevorderen.

Daarnaast geen 6 weken antibiotica maar 3,5.

Met plezier heb ik weer al jullie reacties gelezen. Dank jullie wel.

Ik ga ervanuit dat er de komende tijd niet veel schokkende dingen zijn te melden.

En daarom wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een goede wisseling van het jaar.

Het is allemaal wat soberder. Maar toen er vrijdag met spoed een bed voor mij gezocht werd, en dat niet vanzelfsprekend was, dan is het toch wel duidelijk. Er moet iets veranderen.

Aan ons zal het niet liggen dat iemand geen bed krijgt. Wij houden het sober, gezellig en vooral gezond. Dat we jou goed herstel wensen spreekt voor zich. Als er iets toch schokkend wordt, is het een ontploffende vuurpijl van vorig jaar....... Houd je/jullie haaks! Tieneke en Robert

Robert 2020-12-15 22:59:31

Hoi Hans, Heel fijn voor jou, Anja, Gerben en Bart dat je weer thuis bent. Knap hoe je alles telkens weer doorstaat. Je schrijft op berustende wijze, maar ook met moed om steeds weer verder te gaan. Je bent met de nodige ups en downs een strijder, dat noemen ze toch zo tegenwoordig? We hopen van harte dat je herstel voorspoedig zal verlopen. En het is inderdaad wat soberder dit jaar, maar de wens op hoopvolle feestdagen is er zeker niet minder om. We spreken elkaar vast binnenkort. Hartelijke groet.

Wouter en Corinne 2020-12-16 06:44:31

Hoi kanjer, niet normaal man. Goed te zien hoe je ook hier weer met een positieve drive alle tegenslagen aanpakt. Beterschap en geniet van elkaar met de kerstdagen. Groet Fred en Brenda

Fred en Brenda 2020-12-16 07:56:27

Je hebt dit jaar heel wat "voor je kiezen" gehad! Respect voor je situatie en hoe je je staande houdt qua gezondheid en omstandigheden. Fijn dat we weer contact hebben. Groetjes, christien

Christien 2020-12-16 08:22:33

Wat fijn te lezen dat je weer thuis bent. We hopen dat de genezing van de wond voorspoedig zal verlopen. We hopen op goede feestdagen voor jou en iedereen om je heen.

Ed en Anneke 2020-12-16 08:54:00

Hoi Hans Fijn om weer een bericht te lezen. En fijn dat je weer thuis bent. Wat hebben jullie een doorzettingsvermogen! Daar hebben we heel veel ontzag voor. Heel veel goeds gewenst voor de komende tijd. Warme groet!

Maarten en Jaaike 2020-12-16 11:01:36

Hallo Hans, Worden het toch nog feestelijke dagen! Mede door jouw onverwoestbare positivisme (waarbij af en toe een dipje heel normaal is, maar die heb ik nauwelijks voorbij zien komen). Alle goeds voor de komende feestdagen en ik hoop dat 2021 een heel mooi jaar voor je gaat worden! Groetjes, Truus